Rabu, 9 Januari 2013

baby oh baby.....



jom kite layan gambar baby dl sebelum mula cerite..






















ok da puas tgk semua gambar tu?? thanks kat mr.google sbb bg aku lesen tepek gambar kat sini..hihihi...
2nd baby?????? oh no... bkn..bkn..bkn....hihihi tujuan aku tepek gambar tu xde kene mengena ngan 2nd baby tau..saja je tibe2 teringin sgt nk tgk muke baby yg cute miut ni.. gram je aku tgk tau.rasa mcm x saba nk ada baby lg je bl tgk muke2 diorang ni tau..serius aku rindu sgt time2 wardah bergelar baby dl...rasa nak kembali je masa tu n nak gomol puas2.( sekarang pn aku still gomol die )

sejak2 ni kan aku tgk ramai je kawan2 aku yg da kawen dpt baby baru tau..rasa best je tgk diorang post gambar2 baby kat fb..aku pun tumpang meng"like" gambar2 baby diorang..pendek kate pantang nampak gambar baby aotomatik tgn ni laju je g like.. opsss ada kah itu tada2 wardah bakal dpt adik baru??? hahahaha belum ada rezeki lg la....walaupun dlm ati ni teringin sgt nk lalui detik2 tu semula...
ntah ar kadang2 aku dok terbayang kan je kalau aku pregnen lg kan best...rindu sgt nak rasa detik2 tu..tp bl da terjaga dari berangan tu terus pk lain..pk nnt kesian lak kat wardah x bg perhatian kat die..tp sekarang pn kesian je aku tgk die nak berkawan tp xde kawan..

alkisah nyer macam semalam la..kebetulan aku ngan die je kat uma..en.suami?? mcm bese ar die xde kua g jumpe kawan kate nyer... wardah sampai2 uma je terus die g cari robot kesayangan die tu.. 

wardah :maaa obot ane???
mama: ada tu dlm bilik...g tgk...
wardah : ane???alaaa mne obot ni... 
mama: dlm bilik la wardah...
wardah : haaaa umpe pun....

haa lbh kurg mcm tu la perbualan kitorang semalam..sibuk cari robot.mama kat depan xnk lak die cari ..hihihi...masa tgh dok main2 tu mcm bese la mulut x geti diam ada je die g tanye..pastu elok aku ngah tgk tv sambil peratikan die main tbe2 aku tgk die g angkat robot tu pastu buat gaya mcm agah2 baby...pastu die angkat robot n timbang2..( mcm gaya kite timbang2 baby la ) waaa hebat betul ank mama ni.. tgk kat mane yer aksi tu.. x lama tu die dtg kat aku suh aku timbang2 robot tu lak.da jd 1 kje lak aku nk lakonkan .hahahah aku pun buat la mcm aku main timang2 baby..die dok gelak je tgk aku buat..pastu aku bg kat die robot tu die g sambung buat blk..alaa cute nyer... aku tanye la kat wardah..wardah nak baby ke...mama tgk wardah main ngan robot mcm main ngan baby jer...langsung die x lyn aku tanye..ceh...ampeh.. lepas dari tu die g main lak tangan robot tu..pastu die bawa tgn robot tu kat pipi die n buat mcm ala2 kuis tgn kat pipi..die dtg dekat aku suh aku main2 ngan tgn robot pulak..aduiii mcm2 la anak aku ni..

bl pk2 blk dok terpk 1 perkara tau..wardah ni nak adik ke??nk ada kawan yer utk main2 ke? huhuhu sian lak aku tgk die nak main tp xde org nak join sgt..aku ada gak join tp x sama la org dewasa n budak2 main..hihihi.. xpe la wardah sikit je masa lg yer..ada rezeki nnt mama bg wardah kawan yer...

ok jom kite layan gambar my baby lak yer..ni fresh dr oven tau....

















ni waktu die kecik la..sekarang ni da besar lain lak muke nye...hmmm cube bayang kan kalau aku ada anak laki mcm ne lak upe nyer yer..mst lebih kepada upe aku kan..sbb wardah ni byk ckp copy paste muke apak die jer...nak tau betul ke ??? kite tungguuuuuuuu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers