Khamis, 10 Januari 2013

sogo : warehouse clearance












ok da nampak da gambar kat atas tu?? haaaa kalau x nampak meh nak gtau yg sogo skang ni ngah adakan 
warehouse clearance..bila??? da start pun arini.. 10 - 13 JAN 2013... 

waaa best wooo..aku da la lama x g sogo ni..kalau x dl asal dengar je ada wat sale kat sogo tu aku la org yg laju g situ..tambah2 lak dl opis aku mmg dkt giler ngan sogo..asal rehat je da standby ngan member2 opis gerak g sogo..tp sekarang ni bl opis da pindah kat putrajaya payah sikit la nak g sogo tu..
nak g ari minggu jgn arap la comfirm ramai org tambah2 lak en.suami x berapa suke sgt kalau tempat sesak2 ngan nak bawa si kecik tu lg...haiii la nasib badan..

nasib la minggu ni kami sekeluarga nak g bercuti kalau x mmg petang ni gak aku g sogo tu...so pada korang2 yg free tu g la sogo tu..tp kan aku ada dengar kabar2 angin ckp ari sabtu nnt akn ada perhimpunan..betul ke??? so kalau betul ada perhimpunan  comfirm ramai org ari sabtu tu kan..tambah2 lak dekat situ ada pasar malam jln tar..bertambah sesak lah org nnt kan.. 

sumber : fb sogo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SyAyUS sELAmErNyA BeRsAmA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

wArDAh SeKaRaNG

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers